Feberns vara eller icke vara....

Feberns vara eller icke vara......
Eriks feber försvann idag mitt på dagen och vi ställde alla in oss på att det skulle kunna bli en någorlunda normal måndag imorgon med jobb och skola.
Men man kan aldrig vara säker...... helt plötsligt var febern tillbaka och jag försökte ställa om mina jobbtankar till att bli "vab-tankar". Martin har ganska många "måste"-grejer imorgon på jobbet och dessutom är det dags för mig att vara hemma denna gången.

Nu ikväll är febern borta igen..... man blir ju galen! Hur ska den ha det egentligen?!
För min del så går jag gärna till jobbet imorgon men man vågar ju inté lita ett ögonblick på att den ska vara helt borta. Vem vet - jag kanske vaknar upp bredvid en het kamin imorgon igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0