Jäklar vad mycket folk!!!

En heldag i Ullared!
Steg upp strax före 05 och duschade och gjorde matsäck. Väckte sedan Ellen så att hon hann fixa till sig innan vi skulle köra. Vid 06 kom Josefine och Elina och sedan körde vi till Ullared. Redan på parkeringen anade vi att det skulle bli mycket folk eftersom det strömmade till folk och bilar hela tiden. Visserligen är det kanske vanligt vid den tiden men vi var inställda på att få stå i kö för att komma in.
Vi blev därför ganska förvånade när vi upptäckte att det inte var någon kö in utan det var bara till att stiga in. :-)
Vi hann väl inte mer än in förrän det sen tog stopp *suck*. Vi kom inte någonstans! Att ta sig ner till andra änden av varuhuset tog sin lilla tid och jag kände att jag började andas in och ut med djupa andetag för att inte få ett nervöst sammanbrott (har lite svårt för sådana situationer när folk bara verkar vänta på alla andra innan de kan gå)

Det var verkligen folk överallt! Jag kan nog ärligt säga att jag aldrig varit med om så mycket folk på Ullared någongång. Man blev ju bara matt!

Fick i alla fall ihop en full kundvagn med gott & blandat.

En stor nackdel är att man inte längre kan ringa till varandra inne i varuhuset. Ingen täckning alls :-(
Därför var det svårt att få tag på varandra om man inte bestämt tid och plats i förväg.

Vi träffade Boris men såg inte Morgan eller Ola-Conny ;-)

Ellen & Elina var tappra tjejer som orkade stå i kö till kassan i 2 timmar. En annan hade svårt att klara det :-P
Blev ju extra spännande när TV-teamet helt plötsligt dök upp och filmade runt omkring oss. Jag och Josefine duckade så gott vi kunde medan Ellen & Elina sträckte på sig för att man skulle kunna skymta dem *hahaha*

Elina lånade min Iphone och tog några kort :-)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0