Lever jag?

Anders har ringt. Det kan bara innebära en sak..... att jag inte bloggat på ett bra tag och han vill höra om något hänt eller om jag lever överhuvudtaget *hahaha*.
Jo, klart att jag lever! Jag får verkligen känna på att jag "lever" med tanke på att det är fullt upp (överfullt) på jobbet just nu. Samtidigt närmar sig sommaren, solen skiner och man är ändå på bra humör och tycker det mesta är bra :-)

Här hemma fylls all ledig tid med barnens sportaktiviteter både på vardagar som helger. Däremellan ska vi sen helst hinna fixa till vårt vardagsrum som från att bara köpa en ny soffa blev till ett stort projekt.Hur blev det egentligen så?
Nu är det i alla fall färdigtapetserat och listerna är inköpta. De ska sättas fast imorgon och då ska vi även hämta vår soffa. Sen börjar det roliga med att kolla matta, soffbord och lampa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0