Hörlurar

När man åker kollektivt så möter man alla typer av människor.

Särskilt intressant är det på morgnarna...
Man ser direkt vilka som tillhör de morgonpiggas klubb. De ser ut att redan ha varit vakna i 3 timmar och snackar med allt och alla.

Själv platsar jag inte bland dem.
Jag tillhör den andra kategorin - de morgontröttas klubb.

Sitter gärna och iakttar de andra och något som fångat mig den senaste tiden är det otroliga utbudet på hörlurar i alla de storlekar, färger och mönster!

När jag gick på högstadiet skulle man ha så små ploppar i öronen som möjligt. De skulle helst inte synas när man lyssnade på sin freestyle.

Nuförtiden är det precis tvärtom - desto större desto bättre!
Vissa använder dem säkert kombinerat som öronvärmare också ;-)

Någon borde uppfinna luddiga och varma hörlurar som samtidigt som de ger bra ljud också värmer öronen.
Fast det kanske redan finns? ;-)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0