Kall om näsan...

... det är ett tydligt tecken hos mig när jag fryser.
Jag gillar värme och här hemma snittar vi på ca 23-24 grader.
Det brukar de flesta tycka är alldeles för varmt men själv tycker jag det är precis lagom :-)

Folk som känner oss och vet att de ska vara här en längre stund brukar vara ganska lättklädda när de kommer eftersom de vet vilken temperatur vi brukar ligga på ;-)

Bara någon grads skillnad och jag känner det direkt!
Just nu är jag kall om näsan och händer - gick och kollade termometern.... jodå, visst var det så!

21,4 grader! Inte konstigt att man sitter här och huttrar ;-)
Nä, får gå och bylta på mig lite mer och svepa duntäcket om mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0