Oups!

Morgonen hade kunnat bli smått kaotisk om inte Erik klampat intill mig strax efter 6.30 och undrat var Martin var.

Yrvaket svarade jag att han nog var ute med Basti (visste inte vad klockan var).

-" Nej, Basti ligger där nere!"

Svarar då att han nog bara är på toa.

-"Nej, det är han inte. Han är inte på nedervåningen."

Först då börjar jag famla efter mina glasögon för att kunna se något.
Frågar Erik vad klockan är.

-"Klockan är snart 7."

Snacka om att sätta sig käpprakt på en millisekund!!!

Hatar verkligen när morgnarna inte följer sina invanda rutiner. Samtidigt hade jag inget möte inplanerat den här morgonen så jag kunde slappna av och behövde inte sätta på turbon :-)

Hur kunde då detta hända?
Jo, för att ge ett snabbt och kort svar - för att Martin inte väckte mig!

Men om man drar det ytterligare ett steg bakåt så väckte han mig inte pga att jag inte sagt åt honom att göra det *hrmm*.
Jag har ju tidigare använt mig av appen Sleepcycle som väckarklocka.

Ny mobil =ingen Sleepcycle =ingen väckning=försov mig :-(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0