Pissdag

Skulle egentligen jobbat hemifrån större delen av dagen för att på så sätt kunna ha koll på Basti så att han inte slickade upp sina sår igen.
Tyvärr drog mötena ut på tiden och dessutom är jag skitdålig på att komma från jobbet. Hela tiden nya saker som läggs på hög....

Precis när jag tror att jag är på väg hem så ringer telefonen och ett akutläge måste lösas. Det var bara till att vända på klacken igen.
Då ringer det en räddande ängel - TINA - som erbjuder sig att köra hem och titta till Basti. TACK!

Hinner avsluta mina jobbärenden och tänker att jag dessutom nu hinner köra inom stan och kolla hur det ligger till med abonnemang till Ellens tilltänkta födelsedagsmobil :-)
Parkerar och går till biljettautomaten. Öppnar plånboken och upptäcker att mitt VISA-kort är borta :-(
Jag blir bara så jäkla trött på mig själv! SKIT!!!
Jag behöver inte ens fundera utan jag vet direkt var jag förlagt det.... i biljettautomaten vid den parkeringsplats som jag parkerat vid ca 5 timmar tidigare. Det fattar ju varenda jäkel att det inte sitter kvar där men man kör ändå dit bara för att verkligen kolla. Hur tänkte jag då egentligen?!

Var inne i byggnaderna runt omkring för att höra om någon lämnat in det men sån tur hade jag inte. Körde bortom polisstationen och tänkte att man kanske hade tur denna dag.... men nej.

Då var det bara till att köra in till banken och spärra kortet. :-(

PISSDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0