Rea

Idag fyndade jag ett armband och en ring.

Det var under tiden som jag väntade på att Martin skulle bli klar hos frissan som jag gick in i närmsta affär för att värma mig.

70% på rea-priset.... tja, det är ju inte helt fel ;-)
Oftast är det ju mest skit som de passar på att lägga fram för att bli av med.
De vet ju att det alltid kommer sådana där "dummisar" (som typ jag då) som går på det och lämnar affären med en liten kasse ;-)

Jodå, så var det idag också.
Behövde jag ett armband och en ring?
Svar nej.

Men... jag menar.... 70% på rea-priset!!! Det säger ju sig självt att man liksom MÅSTE utnyttja det.

Att man sen kanske inte kommer att använda det man köpte var dag - det är ju en annan femma ;-)

Nu när jag sitter och tittar på mina fynd så kan jag se mig själv använda armbandet. Ringen är mer tveksam. Fast å andra sidan kan den ju bara få ligga där och se fin ut *hehe*.

Vad betalade jag då för dessa fynd?
Jo hela 22:-
Totalt!!!!

:-)

 

 

image description

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nästan Gratis och dessutom snyggt.

2012-02-07 @ 20:07:56
Postat av: Pilla

Två flugor i en smäll ;-)

2012-02-07 @ 20:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0