Följer ni med mig?

Ja, ibland går det undan....
Har bestämt mig för att testa en ny bloggsida och fortsätter alltså min blogg på en ny adress.
Fördelen med den nya sidan är framförallt att jag kommer att kunna blogga direkt från mobilen (vilket jag kunde så länge jag hade min iphone men när jag bytte till Samsung så hade inte blogg.se någon app som funkade för Android).

Lite annorlunda design och layout men jag hoppas att ni kommer att tycka det känns ok - det gör det iaf för mig..... än så länge ;-)

Den här bloggen kommer att få leva kvar men inga fler inlägg kommer att göras här. Måste bara komma på hur jag ska kunna bevara alla inlägg som gjorts sedan september 2008.
De finns ju här men jag vill ju ändå veta säkert att de inte kommer att försvinna.
Någon som har erfarenhet av något liknande?

Nu hoppas jag vi ses på den nya sidan :-)

Pernillas blogg

pernillaolofsson.blogspot.se

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0