Förkyld

Jag har blivit förkyld och det är näst intill en sensation.
Jag brukar aldrig vara sjuk och förkyld vet jag inte när jag var senast....

Brukar pika Martin lite när han gnäller över sina förkylningar om att han inte ska pipa men nu känner jag att jag är precis likadan.

Det är precis som om det helt plötsligt blivit lite ok att tycka aningen synd om sig själv när man som jag nu är täppt i näsan och tung i huvudet ;-)

Jag spann i alla fall vidare på den linjen idag när jag besökte Donnas REA *hehe* ;-)
Så idag uppfann jag begreppet "förkylningspresent" ;-)

I mitt fall innebar det att jag numera är ägare till en underbart fin kofta (ja, jag vet - jag har dille på koftor *haha*).

Timeout wrap Golden Rose

Ja, jag är fortfarande lika förkyld men det känns liiiite bättre i alla fall ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0