Mina pjux

Mina nya "pjux" :-)

Som jag sa igår - jag kunde inte sluta tänka på dem.
Gick in för att prova dem idag och nästan hoppades att de inte skulle vara sköna så att jag på det viset kunde sudda bort dem från huvudet på mig.

Men så var det alltså inte.
De var perfekta (!)....... fast i fel storlek :-(

Då löste det ju sig av sig självt så att säga..... trodde jag.
För då säger biträdet att de hade ytterligare ett par och det var i stl 36.

What?!

Min storlek!
Genast börjar jag tro på både det ena och det andra och ser signaler och tecken som tyder på att det är menat att dessa skor ska följa med mig hem idag.

Så blev det också :-)

Frågan var hur jag skulle motivera detta för Martin....?!

Sa något i stil med att shoppandet gjorde att min förkylning tillfälligt försvann *hahaha* och tro det eller ej men Martin tyckte det var ett bra beslut av mig att köpa dem.
Tror iofs inte att det var pga min motivering.... ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0