Vår första!

Jojomän!
Första cachen tagen! :-)
Finns ju en del i området och jag blev så sugen på att testa så jag och Ellen bestämde oss för att överge de manliga som bara glor på fotboll hela tiden och istället ge oss ut för att leta.

Men ser ni.... då helt plötsligt kunde både Martin och Erik tänka sig att överge Ryssland och Tjeckien för att följa med oss på "skattjakt" istället :-)
Härligt!

Det blev alltså en kort - men väldigt härlig - kvällspromenad med lyckat resultat.
:-)

Nu har vi suttit och spanat in fler cacher som ska "fångas in" inom snar framtid.


Kommentarer
Postat av: Josefine

2012-06-08 @ 22:23:44
Postat av: Josefine

Låter spännande, men har ingen aning om hur det funkar. Du får visa någon gång. Vi får förresten boka in en fika snart tycker jag!! ha en skön kväll! kram Josefine

2012-06-08 @ 22:28:09
Postat av: Josefine

Låter spännande, men har ingen aning om hur det funkar. Du får visa någon gång. Vi får förresten boka in en fika snart tycker jag!! ha en skön kväll! kram Josefine

2012-06-08 @ 22:28:10
Postat av: Josefine

Låter spännande, men har ingen aning om hur det funkar. Du får visa någon gång. Vi får förresten boka in en fika snart tycker jag!! ha en skön kväll! kram Josefine

2012-06-08 @ 22:28:11
Postat av: Josefine

Oj,ber om ursäkt! testar Richards padda......

2012-06-08 @ 22:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0