Tidig present

Som ni vet är jag ganska bra på att ge min man hintar om vad jag skulle vilja ha och vad jag tycker om *hehe*.

Inte ens han har kunnat undgå att få vetskap om att jag nu under en tid suktat efter en särskild Efva Attling ring som jag bara tycker är såååå fin.

I början av veckan sa han därför att jag skulle gå in i guldsmedsaffären som sålde dessa smycken och välja en Morsdags-present där ♥.
Klart jag gick raka vägen fram till ringen ;-)

Fick då veta att det nog skulle ta ca 2 månader innan de fick hem ringen eftersom de var tvungna att specialbeställa den (har fjantigt smala fingrar....) men jag valde ändå att beställa den. Den som väntar på något gott..... tänkte jag :-)

Jag var så inställd på att den skulle komma någongång i sommar så när de i torsdags ringde och sa att de redan fått hem den tack vare att de uppe i Stockholm hade lyckats få fram en enda ring i denna storlek (de gör den tydligen inte i mindre storlekar) så blev det en positiv överraskning!

Precis så fin som jag föreställt mig och den sitter perfekt! :-)

Nu i slutet av maj släpper de även halsbandet i samma serie så det kan ju bli något att önska sig framöver *hihi* ;-)







TACK!
Blev verkligen glad superglad för ringen! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0