"- Men mamma, hörde du inte vad Ulrik sa?!"

Har varit hemma hos pappa och lånat en DVD som handlar om grunderna när det gäller att fotografera med en digitalsystemkamera. Vad gör man inte för att lära sig? *ler*

Ellen & Erik har suttit och tittat en stund med mig och nu har vi kommit så långt att vi har gått igenom alla knappar och olika inställningar.
Ellen är snabb i tanken och lär sig enormt fort. Hon har suttit och kommenterat mig och kameran, om att jag inte gör rätt eller att jag har glömt att trycka på en viss knapp som hon sett att de gjorde på filmen.

I början var det lite kul..... sen blev det jäkligt irriterande! Jag som brukar fatta ganska snabbt verkar vara ovanligt trög när det gäller denna biten. Trycker på fel knapp, får börja om igen o.s.v.

Ellen suckar åt mig och undrar om jag inte lyssnat på vad Ulrik (han på filmen) har sagt att jag ska göra?!
Nu tappade jag tålamodet och skickade upp båda barnen för att lägga sig så att jag kan få sitta här i lugn & ro och trycka på mina knappar....
8 år och läxar upp morsan för att hon råkar trycka på fel knapp en gång .... eller två.... *hrmm*


Snabblärd unge....

Kommentarer
Postat av: Tina

Snälla, vi kan väl titta på den tillsammans?

2008-12-22 @ 08:03:59
Postat av: Tina

En fråga till.

Räknar inte din bloggsida fel?

1 dag kvar till julafton?

2008-12-22 @ 08:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0