Ännu en sak jag kan berätta för barnbarnen! :-)

Jovisst var det jordbävning! Det är någonting man kan berätta för sina barnbarn det... :-)
Man fungerar och tänker väldigt primitivt i sådana där märkliga och nästan osannolika situationer. Jag vet att jag ropade ner till Ellen på nedervåningen:

"- Vad håller du på med?!"

Precis som om hon skulle kunna skaka ett helt hus så glasen de skallrar, golvet vibrerar, trappan håller på att trilla samman och dessutom mullra som värsta åskan - jo förmodligen! Men som sagt - morgonen är inte min bästa tid på dygnet när jag tänker som klarast...

Har varit roligt att få höra alla andras "jordbävnings-historier" under dagen och vad folk trodde att det var innan de visste.... allt från tjuvar på vinden till lastbilar som krockar och kaminer som exploderar.... *haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0