Bara en klapp kvar!

En timme innan affärerna stängde hann jag in till stan för att inhandla några julklappar. Om någon iakttog en svartklädd person som sprang som en skållad iller mellan affärerna så var det med stor sannolikhet - jag! Måste dock ändå klappa mig lite på axeln för min effektivitet - kan ju iofs bero på att det var ganska folktomt så dags men jag hann med i stort sett alla klapparna och nu återstår bara en.... :-)

Passade på att gå inom fotoaffären för att kolla om de hade några objektiv.... *haha*........jo, det hade de såklart ;-)
Hittade exakt det jag var ute efter och jag ville bara ta med det hem och börja fotografera! Men det saknades några tusenlappar......
Men...... Martin har sagt att jag kan få välja födelsedagspresent - laptop eller objektiv....♥.... Love dig!

När jag kom hem hade farmor lagat middag - vilken lyx!

                    

Ole dole doff.....


Kommentarer
Postat av: Tanja

Bara en klapp kvar? Jag har knappt börjat och jag har så många att handla till. Men gud vad fint av dina svärföräldrar. Har du bestämt dig om det blir laptop eller objektiv? Svårt att besluta när man vill ha båda. Du får tänka dig för. Har du en dator som är fungerande eller måste du ha ett objektiv till, klarar du dig inte med det du har. När du kommit fram till vilket så har du svar på vad du helst vill ha. Lycka till. Jag köper paketer som aldrig förr till mig själv så vet jag att jag får det jag vill ha.

Kram Tanja

2008-12-09 @ 23:22:43
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0