Glamour i vardagen

Kort inlägg. Har precis kommit varit hos Nagel-Jossan och haft min lilla stund av "glamour i vardagen". En timmes lyxbehandling gör gott i min själ...:-)

Fick veta nu i sista minuten att man ska ha med sig ficklampa till festen - tydligen väldigt viktigt! Fick snabbt köra inom Biltema för inskaffa ytterligare en pannlampa och batterier. Det är ju rena djungeln där och man hittar ju ingenting..... irrade runt där en bra stund innan jag tillslut fann det jag sökte.

Nu ska jag käka några varma mackor för att a något i magen innan festen drar igång!
Wish me good luck.... man vet aldrig var det här slutar!

Bye!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Lycka till :)

2008-12-06 @ 17:02:39
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0