Jag ska bli fadder! :-)

Sitter här med ett stort leende efter att precis ha läst en kommentar (från inlägget "Hur och var sover du?") från Magda.
Magda är en av de tjejer som ingår i Tjejmaffian, d.v.s. det tjejgäng som jag umgåtts med under snart 2/3 av mitt liv. Naturligtvis blir det mer sällan nu eftersom en del har flytt Kristianstad och bosatt sig i storstäderna... :-) men vi fortsätter att hålla kontakten och träffas regelbundet - traditionerna lever...! :-)

Magda och hennes man ska snart bli föräldrar och jag ska bli fadder! Jag är så otroligt glad för deras skull och följer denna process med spänning! Är också extra stolt då de blivit uttagna som en av pilotfamiljerna när man nu ska öppna upp adoptionerna från Nepal.
Skickar en extra stor cyberkram till er!!! ♥

Kommentarer
Postat av: M

:-)

Kram till dig också för allt stöd och engagemang!

Självklart blir du världens bästa fadder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0