Julstämning

Stora tomtar, små tomtar, söta tomtar, tjocka tomar, smala tomtar....... ja - you name it! We have it all!
Varje år brukar jag alltid köpa någon ny variant på tomte som vi inte har hemma men Martins krav är att jag ska slänga en gammal tomte för varje ny jag tar hem...... förmodligen! Så har det naturligtvis inte blivit!
Nu har alla tomtarna placerats ut på sina "vanliga" platser och julen har börjat infinna sig här hemma :-)

Men kan man bli så trött av att sätta ut några tomtar?! Jag vill helst bara slänga mig i soffan, sätta på julskivan, provsmaka julgodiset och dricka lite glögg....... det kallar jag julstämning! :-)

Passar på att pausa och blogga lite nu medan Martin är iväg och kompletteringshandlar till den sista sortens julgodis som snart ska göras. Får se om vi hinner med lussekatterna också.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0