Kärleksfulla blickar - jo förmodligen! :-(

Vid middagsbordet använder jag mitt periferiseende och upptäcker att min man nog sitter och kastar kärleksfulla blickar på mig...... hrmmm....... vad är det nu på gång?! Sneglar på honom - jovisst är det så! Han sitter där bredvid mig och vänder huvudet mot mig hela tiden!
Tja, nu är man ju 35 och mogen kvinna... så det måste väl locka en "yngling" som honom! *skratt*

Till slut kan jag inte hålla mig utan måste ju fråga honom vad det är som lockar honom att blicka åt mitt håll hela tiden.....

"- Jag har ju sagt att jag har nackspärr! Jag kan bara vända mig åt det hållet!"

Som sagt ........ nu är jag nere på jorden igen! *suck*


Kommentarer
Postat av: Tanja

Martin vet hur man tar kvinnor :)

Charmknutte

Kram

2008-12-30 @ 19:54:24
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0