.....klass, .....klass, .....klass

Valpklass, juniorklass, juniorkonkurrensklass, unghundsklass, unghundskonkurrensklass, bruks- resp. jaktklass, bruks- resp. jaktkonkurrensklass, öppenklass, öppenkonkurrensklass, championklass, bästa hanhundsklass, bästa tikklass, BIR/BIM, veteranklass, avelsklass......... *pust* *stånk* *stön*................

Har suttit hela kvällen och pluggat till ringsekreterarkursen. Nu rabblar jag bara en massa olika klasser i huvudet och sorterar in dem om det är kvalitetsbedömningar eller konkurrensbedömningar...... 

Har en viss egenskap att prata högt med mig själv när jag pluggar eller t.ex. skriver på datorn. Tror att Martin har haft ganska kul åt detta ikväll med tanke på att när han gått förbi mig så har han "hjälpt till" genom att fylla i alla klasserna med ytterligare varianter såsom skolklass m.m. Sådär störigt... :-(  

Nu går ögonen i kors och jag ser suddigt - dags att sluta!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0