Regndroppar....

Alltså antingen tycker jag det ska vara stålande sol från en klarblå himmel eller så ska det vara vitt av snö överallt som en riktig härlig vinterdag. Hur ofta är det man får uppleva något av dessa alternativ?! Typ never!

Om det mot förmodan kommer några få vita flingor från skyn så kan man bita sig i armen på att de är borta inom snar framtid. Det töar, regnar och är allmänt grått här just nu......
Jag blir så trött på det!

Jossan, Thomas och Herman kom hem från en två veckors semester i Thailand i går natt.
Mer tänker jag inte orda om det...... Ni förstår säkert min avundsjuka....*ler*


Regndroppar....regn & droppar...... REGNdroppar.......regnDROPPAR......

Kommentarer
Postat av: Tanja

glöm inte stormen som förstör julstämningen

2008-12-20 @ 20:26:58
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0