Schas!

Skator. Japp, skator! Det är skator som äter upp våra talgbollar även i år!
Kom hem idag och upptäckte att så gott som hela talgbollen var uppäten och sen blickar man neråt och vad upptäcker man väl där? Jo smulor och åter smulor från talgbollen!
Det finns inte en blåmes i hela världen som skulle smula så mycket när den äter...! Nu gör jag skatorna till syndabockar och glor lite extra ilsket på dem när de landar i vår trädgård.
Ja, jag vet att de också är hungriga men jag inbillar mig att de har lättare för att hitta mat än de små klena stackarna...
Schas på er!!!

Kommentarer
Postat av: Helena Johansson

Tips!! Släpp Basti på dom rackarna:-)

2008-12-08 @ 14:16:09
URL: http://www.jaquilines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0