Skönsång....... dock ej av Martin.....

Imorse strax före klockan 9 väcktes jag av skönsång av mina barn..... undrar varför Martin var tyst?! Sen bar det av till Café Sandhem och deras frukostbuffé.... så himla gott - synd att man blir mätt så fort bara!

Istället för frukost i sängen så har vi detta som tradition när någon fyller år - supermysigt - och man slipper smulorna bland lakanen ;-) *ler*

Jag hade fått tre uppdrag av Martin att hinna med idag:
· ut med Basti på långrunda
· in till stan och köpa mitt kameraobkjektiv :-)
· kompletteringshandla

Resten skulle han fixa - tack ♥!!!!

Nu har jag alltså ett megafint kameraobjektiv som jag bara lääääängtar efter att få leka lite med och testa! Tur det finns en morgondag! :-)

Kommentarer
Postat av: jessica fröberg

Jättegrattis på födelsedagen. Hoppas att du haft en jättebra dag så vi inte förstörde den i går kväll.

2008-12-29 @ 16:44:42
Postat av: Helena Johansson

GRATTIS! Kul att du har ett nytt objektiv! Jag fick ett nytt i julklapp av Paavo, men jag hann aldrig testa det.....GRRRR!!!!! Kameraj...veln gick sönder på självaste julafton!!! Snacka om att halva dan var förstörd! Har ju givetvis en liten kamera men den är några år och inte den bästa och absolut INTE rolig att ta kort med. Så i mellandagarna var jag och inhandlade en ny liten kamera. Tänkte också be superfotograferna (dej och Tanja:-) om ni ska ta med kamerorna till Göteborg att kanske fota lite åt mej?

Hoppas att du haft en bra dag så här långt!

Kramar Helena

2008-12-29 @ 19:36:08
URL: http://www.jaquilines.se
Postat av: M

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!!!!!

Kram M

2008-12-29 @ 19:42:50
Postat av: Tanja

Grattis gumman på din stora dag.

Kram Tanja

2008-12-29 @ 21:24:55
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Pernilla

Grattis på födelsedagen! Förresten hur smakade drinken med hallon,tranbär? Gott hoppas jag.

Kram Pernilla

2008-12-29 @ 22:20:31
Postat av: Pilla

Ja Pernilla - drinken var supergod! Den kommer absolut att blandas igen - kanske vi ska ta en drink tillsammans?



Kram

2008-12-29 @ 22:41:40
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0