Snyft....

Rödgråten. Ja, så ser jag ut just nu.
Bestämde mig tidigare i kväll för att unna mig en rejäl Sex and the City-kväll i soffan och med fleecefilten runt mig. Det har jag gjort och skrattat högt då och då. Men efter det sista avsnittet så strömmade tårarna och det blev väldigt sorgligt. Längesedan jag grät till en film (eller överhuvudtaget).....

På det viset är jag inte så känslig men när jag precis fött barn - var jag det!
Kunde sitta i soffan och titta på TV. När reklampauserna kom och de gjorde reklam för att man skulle skänka pengar till någon välgörenhetsgrej och man plötsligt fick se små barn stå där med stora bruna Bambi-ögon...... ja då snorade och snyftade jag och det tog aldrig slut - snacka om känslig!!!

Nej, nu får jag rycka upp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0