Tomtedräkten är borta - shit!

Eriks nyinköpta tomtedräkt är försvunnen!!! Illa, illa!
Den passade jag på att köpa för ett tag sedan när jag råkade hamna precis vid dem - var stolt och tyckte att jag var ute i god tid för en gångs skull...... men vad hjälper det när man sen blir av med den här hemma?!

Sist jag såg den låg den vid espressobryggaren - ja, jag vet att det är ett märkligt ställe(!) - och nu är det borta! Visst är det märkligt?! Jag är helt säker på att det är Martin som flyttat den men det vill han såklart inte erkänna.....

Frågan är ju vad vi ska göra om den inte kommer fram?! I värsta fall får han ju ta Ellens cerisa tights - Martin kommer att "dö"......;-) Ja, så får det helt enkelt bli! Cerisa tights, röd t-shirt och en tomteluva på det!
Ska leta en runda till när barnen har somnat.....



Tipp-tapp.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0