Brottningsmatch i sängen

Att ha en TV/data/Nintendo-paus nu på förmiddagen tog hårt på våra kära barn.... ibörjan stod de mest handfallna och visste inte riktigt vad de skulle göra men det tog sig till slut. Man får ju helt enkelt använda fantasin! :-)

Vi har spelat spel, lyssnat på musik, ritat och busat.....

Det roligaste (tyckte nog både barnen och jag!) var vår brottningsmatch i sängen! Vi bestämde vissa regler och sen körde vi 5 ronder. Ja, ronderna höll på så länge tills någon av oss gav upp..... Ellen & Erik var i lag mot mig så jag hade 4 armar och 4 ben att tampas mot! Skitkul!!! :-)
Vi fick ta drickapauser ibland.....


Twister

Kom an då!

Pust och stön!

"- Ha, nu har jag dig!"

...och nu har de mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0