Julfrukost

GOD JUL!!!
Idag är det julafton (för er som ev. har missat det... *ler*) och strax efter 9 i morse blev jag väckt av Ellen. Då hade Martin redan varit uppe en bra stund och lagat den traditionella julfrukosten! :-)

Han hade gjort Janssons frestelse, griljerat julskinkan, stekt köttbullar och prinskorv, kokt ägg, tagit fram sill, bröd, rödbetssallad.... ja ALLT! Som pricken över i:et blev det julmust till frukost - gott!

Enligt traditionen (säger jag som bara varit med ett år tidigare... haha) så är det en julaftonsrunda med hundarna på A3som gäller under förmiddagen. Detta året var det jag, Tina och Mia med våra vovvar. Settrarna var nyduschade men eftersom vädret är som det är så fanns det idag ganska gott om geggiga ställen..... jag hoppas dock slippa duscha om Basti....

Det traditionella julkortet.....


fr. v.  Diablo, Mac, Miller, Basti


Fjolårets julkort  fr. v.  Mac, Basti, Zorro, Miller, Kaxe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0