Taxin hade stängt för natten!

Hej hopp vad tiden rusar..... jaha, nu är man då 35 år. Vet inte om jag ska stoltsera med det eller om det är något jag bör dölja. Hur som helst så är jag det - det kan jag inte komma ifrån.

Tänker dock inte uppehålla er vid min ålder längre utan vill hellre berätta om kvällen igår och alla dess goda drinkar :-)

Som jag hann skriva igår så åt jag inte kvällsmat vilket resulterade i att redan efter glöggen (som vi fick när vi kom) så började jag känna mig snurrig - nicht gut Pilla!
De andra "rediga" töserna hade ju tagit med sig snacks och annat gott tilltugg och man kan väl lugnt säga så här att jag åt upp 2/3 av allt - för att ha något i magen som kunde suga upp alkoholen!
Så där satt jag i fåtöljen och krängde laxrullar och andra godheter så att det sprutade ut ur öronen på mig..... ;-)
Tur var kanske det för jag kände mig väldigt fräsch resten av kvällen - och även idag! :-)
Skitgoda drinkar och mycket snack blev det!

Sofie plockade också fram dansmattan och det börjades dansa hej vilt.
Tänkte på mitt goda rykte och att inte göra Caroline besviken, så jag gjorde mitt bästa och slängde benen både hit och dit må ni tro! Gick faktiskt ganska hyfsat! :-)

Klockan tickade på och det blev till slut dags att ringa efter taxi. En söndag natt. Är det ovanligt att folk vill åka taxi då?! Vi blev ganska paffa då de säger att de stängt för natten!!! Oups!

Men det finns dock trogna taxiföretag även här i lilla Kristianstad som förstår att tjejer i 30-35 års åldern kan ha drinkkvällar en söndag och faktiskt behöver skjuts hem på natten!


En del av ingredienserna...

Det blev några drinkar med hallon i ........ *mums*

Jessica drar sitt partytrick - "snapsa" stearin....

SKÅL!

Malin

Sofie rockar loss på dansmattan

Jag ska försöka lägga in filmklipp på dansen och Jessicas partytrick lite senare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0