Inget kan få mig att gå in på Systemet!

Idag hade jag fått en ny tid till att göra vid mina naglar. 14.15.  Har rabblat denna tid som ett mantra sedan igår för att vara säker på att inte missa den igen!
Brukar oftast inte tycka saker och ting är pinsamma men detta låg på gränsen - har nog aldrig missat en tid förut! Tur att nagel-Jossan är som hon är! :-)  Lovade att bara skriva snälla och smickrande saker om henne - (idag) *hihi*

Efter min lilla stund av vardagslyx så drog jag runt med Ellen på stan för att se om vi kunde trängas med resten av Kristianstads befolkning bland alla affärer. Ut & in och in & ut ...... folk, folk och åter folk!

Skulle "svänga inom" systembolaget (tänkte jag) men blev stående utanför och blinkade både en och två gånger....... kön ringlade sig hur lång som helst och dit in skulle inte någon kunna få mig! Vände på klacken och åkte hem istället!

Martin får fixa sin nyårsdryck på egen hand imorgon - så om ni vill Martin något så kommer han att befinna sig utanför Systemet imorgon kl. 10.00 då de öppnar - undrar om han är ensam då?! ;-) *ler*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0