Jag tar ett graciöst hopp....

Martin han testar mig ibland - och tror inte att jag genomskådar det! Men det gör jag!!! Hör du det Martin?! Så nu kan du lika gärna lägga ner det där!


Ibland står det helt plötsligt en soppåse mitt i dörröppningen... man undrar ju vad den gör där?! Men smidig som man är så tar man bara ett graciöst steg över påsen och vips så är man ute. :-)
När man sen kommer hem så står den där förbaskade soppåsen fortfarande kvar! Men hallå?!
Men det fixar jag enkelt - ett skutt så är man inne igen utan att ha nuddat den där skiten. :-)  Smidig som vinden... ;-) *hehe*

Sådär kan det hålla på och den där soppåsen flyttar sig inte och jag kan märka på Martin ju fler dagar som går att han blir mer och mer frustrerad = skitkul! :-)  Tillslut exploderar han ju och undrar om jag är i behov av starkare glasögon (vilket kan vara svårt att fixa eftersom jag nästan har nått botten när det gäller det...;-)   ).
Ibland kan han fortfarande få för sig att göra samma soppåse-test igen men utan framgång - jag tar fortfarande smidiga steg... *skratt*

Nu på sistone har jag märkt att han lagt sig till med en ny sorts test.... disktestet!!!
Han lagar såklart maten men efteråt så går han ifrån och tror kanske att bordet ska duka av sig. Men det gör det ju inte.

Ikväll testade han det på mig..... utan större framgång. Jag hjälpte till att ta det värsta men det är ju grovdisken, d.v.s. allt som inte diskas i diskmaskinen, som är det tråkiga.... Så jag torkade av bordet och satte mig här vid datorn - ja, jag satte faktiskt in den "vanliga" disken i diskmaskinen också - så det så!!! När han sen märkte att det inte hände mer så suckade han bara... *ler*

Han har mött sin överkvinna! *skratt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0