Vilken stock!!!

OMG vilken stock!!! Här snackar vi omkrets så det ryker om det!!! WOW!!!

Martin har försökt bearbeta stocken ett tag nu för att den ska passa bättre men tyvärr hjälpte det inte...... *skratt*

Hahaha.... julgranen vi köpt är världens finaste men av någon anledning så har den också en skitstor stam och den passar inte i vilken julgransfot som helst!
Nu vill jag också gärna poängtera att detta påpekade jag för Martin redan igår och sa till honom att en vanlig stor plast-julgransfot inte skulle palla trycket för den här drömgranen.
Men Martin kom hem från Maxi med den traditionella grön/röda plastfoten och nu har han alltså stått där ute och försökt såga så att granen ska passa i foten.
Till slut fick vi i alla fall ner granen i julgransfoten..... men..... hela granen lutar! Julgransfoten orkar inte hålla granen rak utan ger vika.......





Jag kan se på Martin att han är irriterad och med det inser jag också att vi inte kommer att klä granen ikväll.....
Jag ville att vi skulle försöka få tag på en stabilare julgransfot - typ i smide eller något liknande. Var man kan finna sådana vet jag inte men kan tänka mig Trästället i Skyrup.
Om ni har sett stabila julgransfötter så hör av er - bums!!!

Så nu blir det troligtvis en utflykt till Trästället imorgon...

Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag ser mer och mer fördelarna med min plastgran. Det är typ doften av riktig gran som minskar charmen med den och barren redan på julafton, nej förresten det hamnar bland alla dom andra negativa sakerna ; )

Kram

2008-12-21 @ 16:22:44
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0