Hur och var sover du? ;-)

Snart är det dags att krypa ner under täcket.... jag förmodar att det är min tur att gå upp tidigt imorgon för att åka med Erik till tennisträningen...
Ellen har jag knappt hunnit se idag. Hon har varit hemma hos en kompis och lekt - kommit hem för att packa väska och äta kvällsmat - och åkt tillbaka igen för att sova där.

Nu när jag sitter här vid den gamla datorn så har jag passat på att kolla igenom alla de gamla korten som vi har här..... hjälp vad våra barn håller på att bli stora! :-O
När jag tittar på foton för några år sedan så ser man hur mycket de växt och förändrats!
Har också hittat ett antal sovkort..... :-)

Hur sover du?


Erik 3½ år i sängen


Ellen 5 år i fåtöljen


Ellen 5 år och Erik 2 år i husvagnen


Ellen 5 år och Erik 2 år hos Magda & Ola


Ellen 6 år och Erik 3 år i badkaret

Sov gott! :-)


Kommentarer
Postat av: M

OJ, OJ vilka små skruttisar som sovit i vår säng ;-)

Tur att Erik inte var en pruttis den natten...



Nu har jag försiktigt börjat blogga på min sida - får se om jag kan hålla i och fortsätta precis som du ;-)

Nu kan du bli fadder precis vilken dag som helst för nu är vi "gravida". Vi skickade application i fredags till Nepal. Vet inte alls hur lång tid det tar, men det kunde gå snabbt och vi skall vara tillgängliga på telefon hela tiden enligt instruktion från BFA! Åhhh helt fantastiskt, men helt overkligt! Du blir självklart en av dom första som får det glädjande beskedet när det kommer :-)

Kramis

Magda

2008-12-14 @ 17:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0