Den sötaste tomtenissen... :-)

Snart går vi in på ett nytt dygn och anledningen till att jag inte uppdaterat är att vårt j_vla internet har strulat och både jag och Ellen har varit halvt desperata här hemma. Martin tycker nog snarare att det har varit ganska lugnt här hemma...
Nu sitter jag vid vår "gamla" dator men jag vill gärna ha den andra eftersom alla bilder ligger där.

Återigen en ganska intensiv dag som startade tidigt i morse då vi var på Luciaframträdande på Eriks dagis. Tomtedräkten fann vi sent i går kväll och allt var som det skulle.
Såååå söta lucior, tomtar och pepparkaksgubbar :-)







Dessutom var Pernilla där (Eriks fd dagisfröken). Gissa om han blev glad?! :-) Så klart måste de ju förevigas! :-)







Förresten.... Staffan Stalledräng lät som den skulle. Tacksam för att alla andra barn sjöng så starkt att inte Eriks egenpåhittade version hördes... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0