Pyssel & utvecklingssamtal

Valet står mellan att ta en powernap eller att blogga...... undrar varför jag sitter här...... när jag egentligen är dötrött?! Har precis landat innanför dörren efter att ha varit på kombinerad pysseleftermiddag/utvecklingssamtal med Ellen. Vi slog helt enkelt två flugor i en smäll!


Tog en titt i Ellens låda.... varför har hon inte sån här ordning på sitt rum?!



Nu har jag en timme på mig innan jag kör vidare. Då startar bilen och min upphämtningsrunda börjar. Ska hämta mina kollegor som ska med på "Oslipat".

Jag förväntar mig att käkmusklerna ska ömma och magmusklerna ska spännas av allt skrattande ikväll - snacka om höga förväntningar! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0