Var är tennistränaren?

Tennisträning kl. 09.00 i morse. Barnen skulle upp i tid och hinna äta frukost och byta om. Martin tog på sig detta och jag kunde ligga kvar i sängen men inte kunde man somna om - typiskt! Jag kunde följa hela morgonsecenariot på nedervåningen och höra Martins stressade röst som manade på barnen att skynda sig en aning....

Till slut ger de sig av och jag anstränger mig verkligen för att kunna möta John Blund igen..... men ack nej!
Stiger upp efter 10 minuter och hinner inte mer än ner för trappan - då ser jag att bilen kommer tillbaka och parkerar på uppfarten. Ut stiger Martin och våra två barn......
Det visade sig att när de kom fram till tennishallen så var där nästan inga bilar. , plötsligt, kommer Ellen ihåg!

"-Javisst ja, Viktoria berättade för mig att det inte var någon tennisträning idag - den är förflyttad till imorgon istället!"

Gissa vilka tankar som svepte genom Martins huvud?! *skratt*    Ja, eftersom det var jag som kunde ligga kvar i sängen så kan jag skratta åt det hela..... förstår att Martin inte tyckte det var lika kul...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0