Var kommer alla människor ifrån?!

Har inte alla människor något bättre för sig än att befinna sig i stan just nu?!
Skulle bara in och fixa två små saker men lämnade ganska snabbt centrum efter att ha insett att majoriteten av Kristianstads befolking med omnejd nog hade kommit på samma lysande tanke.
Det var väldigt många som "bara skulle fixa något" i stan idag!

Jag var egentligen ute efter julklappsetiketter och lite silverglitter (sånt där strimlat som man kan hänga lite här och där i granen). Men efter att ha sett köerna så backade jag ut ur affärerna..... Aldrig i livet att några etiketter eller lite glitter skulle kunna få mig att stå där i evigheter!

Jag bestämde mig ganska snabbt för att göra egna etiketter (typ ta en liten papperslapp och skriva det klassiska .... God Jul o.s.v) och det där silverglittret - tja, det behövde vi ju egentligen inte....).
Så, nu är jag hemma igen efter min lilla skräckfyllda utflykt i stan :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0