Världens finaste gran

Vi har hittat världens finaste julgran!!! En sån man bara kan se i tecknade filmer eller som beskrivs i sagorna...:-)

Vi körde till Skepparslöv och där stod ett äldre par och sålde julgranar. Om man ville kunde man få hugga själv också - men det var vi inte intresserade av.

När vi kom dit och fortfarande satt i bilen så tyckte vi att dessa också såg små ut men vi gick i alla fall för att titta på dem. Även om de var små så var de jättefina. Täta, symmetriska - ja, allt man kan önska sig!
Vi var ju ute efter en lite bredare och lite högre variant. Då tar försäljaren plötsligt fram vår drömgran (eller i alla fall min drömgran). När han håller fram den så säger jag direkt:

"- Den vill jag ha!"

Och så blev det...... men det har ni väl hunnit lära er vid detta laget....;-) *ler*

Skulle vilja ta kort på den men det är fortfarande i nätet och vi har dessutom ingen julgransfot. Det måste vi fixa imorgon.


Detta känns som en fejk-gran...

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hejsan! Var detta en pik till mitt tidigare inlägg : )i min blogg?

Hade du levt med Kezo Douglas och dom katterna jag har + dom jag tidigare haft skulle du också köpa plastgran efter några års slitande av hår från huvudet.

Kram

2008-12-20 @ 20:24:00
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0