Vart tog febern vägen?

När jag gick och la mig igår var Erik som en kamin! Stekhet! Ingen tvekan om att han hade feber! Yrade lite och snackade om allt och inget.
Han hade en "utläggning" för mig om att han ville vinna - där uppe...???!! Fattade ingenting men höll god min och sa att han fick vinna imorgon att vi skulle sova nu.....

Det blev alltså bestämt redan i natt att det inte var aktuellt med någon tennisträning den här morgonen. Innerst inne log jag och välkomnade sovmorgonen med öppna armar..... och sovmorgon blev det! Klockan 09.30 vaknar jag och Martin av att Erik ropar på oss från nedervåningen (han hade tydligen stigit upp vid 8-tiden):

"- Pappa, pappa, Kent är här!"

Kent är vår granne och tydligen har han knackat på ytterdörren och Erik har öppnat och släppt in honom..... Nu stod han nere i hallen.
Det blev ett snabbt uppvaknande!

Eriks feber är som bortblåst och jag undrar fortfarande vart den tog vägen....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0