Vem är det som kommer?

God morgon! :-)

Övertalade Martin att han skulle stiga upp och följa med barnen på den sista tennisträningen. Själv tog jag sovmorgon ;-)
Idag ska det köpas julgran, handlas mat, städas....... jag blir trött bara jag tänker på allt! *gäsp*

Först och främst tänker jag i alla fall ta en rejäl långrunda med Basti. Sen får vi se vad som händer......

Hjälp! Det kommer någon....... vänta.....

PAUS

Faran avblåst! Det var bara Anders som kom hit med nybakade frallor till frukost! :-) Tackar tackar! Vilken lyx! Vardagslyx! :-)



Haha.... nu kan jag käka lyxfrukost medans Martin, Ellen och Erik fick käka gammalt bröd och skrapa ihop det som var ätbart i vårt tomma kylskåp! *elakt skratt*

Ibland lönar det sig att ta sovmorgon.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0