Welcome to my bedroom! :-)

Jag ska få TV i sovrummet!!! :-) *big smile*  OK, rättare sagt - VI ska köpa TV och sätta upp den i sovrummet! YES! Äntligen blir det av!
Det är något som jag har velat i måååånga år men av någon anledning har mitt tjatande inte fungerat. Nu var det faktiskt Martin som själv kom med förslaget och jag längtar!

Jag kan se mig själv ligga där i sängen och kolla färdigt på slutet av någon film som man kanske egentligen inte bryr sig så mycket om men nu kan man ligga där och glutta lite med ena ögat om man känner för det.... så gött! :-)
Vardagslyx!!!



Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag älskar att ha TV i sovrummet vilket min andra hälft hatar. Det blir alltid ett jävla liv när jag ska se på TV och han ska sova. Läs i min blogg och räkna efter hur många gånger jag sover i soffan med vovvarna. TV i sovrummet är just anledningen till detta. Du ska vara så glad att du har en man som också vill ha TV i sovrummet.

Kram

2008-12-22 @ 23:57:58
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0