Armarna hänger långt nedanför knävecken!

Jaha, då har man spenderat pengar igen :-)  Alltid lika kul även om det inte var så mycket till mig själv den här gången. Har sprungit runt med kassar och nu i slutet kändes det som om armarna hängde långt nedanför knävecken. Jag som är så otränad kommer säkert att få träningsvärk - ja, skratta ni men jag har fått träningsvärk av mindre grejer än det ;-)...... sån är jag...
Det är födelsedagskalas av olika storlekar och naturligtvis Fars Dag som gäller i helgen. Har ni köpt något till era pappor ännu? Min pappa brukade (och frågar man honom idag så svarar han säkert likadant) alltid svara att han önskade sig snälla barn...:-)   Tja, men det har han ju redan...

Ska strax kasta i mig lite kvällsmat och sedan bär det av till jobbet igen för Pedagogisk afton - tjohej vad man är laddad för det! *suck*

Vi hörs!

ps! Nu kom jag på något som står på "detta-är-jag-bra-på-listan"! Nämligen att handla presenter (inte bara till mig själv!). Denna ärofyllda uppgift läggs alltid på mig och jag ville bara berätta att det faktiskt finns något som jag bidrar med till det här hushållet ;-)  ds!

Kommentarer
Postat av: Tina

http://www.resultatibild.com/

2008-11-06 @ 20:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0