Budet har gått upp...

Erbjudandet som gällde tidigare var 10 pussar mot att jag köpte den vita bilbanan till Erik.  *ler*
Nu har budet gått upp!!! Han kom precis och erbjöd mig 20 pussar - det ni!

Jag lyckades slita honom från leksakskatalogen en stund medan vi åt lunch. Till "efterrätt" satte jag fram Pepparkaksburken. Erik började käka pepparkakor så det stod härliga till och jag var tvungen att stoppa honom och fråga varför han kastade in dem i munnen i den hastigheten? "-Jo, för att om jag äter pepparkakor så blir jag snällare och då får jag fler julklappar av tomten". Smart unge, va?

Nu sitter han dock här med den där katalogen igen och suckar och säger "-åhh..." stup i kvarten. Han har nu också hittat Star Wars Lego som tydligen var värt 30 pussar. Vilken härlig värld vi hade levt i om vi bara hade kunnat handla med pussar! :-)
Tänk er i kassan på Kvantum - 3 liter mjölk, bröd, lite pålägg och grönsaker - det kostar 45 pussar och en kram...:-)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad kul med ett litet filmklipp! Här är det mest kryss, vid allt som är glittrigt och rosa.;-)



Det vore ju toppen om man kunde betala maten med pussar o kramar. (under förutsättning att det sitter en riktig pudding i kassan ;-) )

Hoppas att Erik snart mår bättre!

2008-11-12 @ 15:40:24
URL: http://jossabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0