Fattigt att jobba?

Min syster befinner sig mitt under solen och ligger på stranden och bara göttar sig med "all inclusive"..... vissa kan! :-)
Avundsjuk? Absolut! Vem skulle inte vilja gå omkring i shorts och linne och kunna ligga på en strand under en varm och gassande sol och sedan bara kunna ta ett svalkande dopp i poolen eller i havet?!
En dag som denna då det har varit skitkallt ute önskar man verkligen att man hade bytt plats med syrran!

För att strö salt i mina sår skickar hon naturligtvis ett MMS (jag har bara väntat på det...).


Standard-repliken som vi alltid skickar till varandra när någon av oss är bortrest...   roligare att skicka än att få! :-(


Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja, visst hade det varit gott att ligga i en solstol nu!

Fick du mitt sms? Synd att jag jobbade men vi kommer gärna och fikar en annan dag!:-)KRAM Josefine

2008-11-25 @ 21:59:32
URL: http://jossabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0