Fler som är morgontrötta?

God morgon!
Fler som är morgontrötta? Här är i alla fall en! Tror aldrig att det kan ändras - är nog född att vara morgontrött - mitt öde... *suck* 
Igår försökte jag verkligen att komma i säng i "god" tid och enligt mig själv så tycker jag att jag lyckades ganska bra. Klockan 22 låg jag i sängen men naturligtvis klarvaken - pling - ögonen ville liksom inte sluta sig så jag tog en bok och började läsa. Jag varvade boken med mitt pluggeri (ringsekreterarkursen) och höll väl på så i ungefär en timme sen kom Martin hem.
Typiskt, typiskt, typiskt!!! När man nu för en gångs skull går och lägger sig i tid - ja, då kan man inte somna - skit också! :-( 

Nu ska jag gå och dricka en kopp te och se om jag kan piggna till.

Ha en bra dag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0