För tidigt med glögg?

Har varit och snabbhandlat på Kvantum och konstaterat att de fortfarande inte fått in lådorna med Skumtomtar... *suck* men jag fick besked om att de skulle komma på söndag!
Handlade dock lite annat smått & gott - ni vet - nu är jag ju hemma själv om kvällarna igen eftersom Martin har utvecklingssamtal - och då måste jag laga maten :-(   

Igår gjorde jag det pinsamt enkelt för mig genom att köpa färdiggrillade revben och kokade pasta till det. Kanske ingen gourmetmiddag men hos barnen blev jag väldigt populär! :-)     Idag blir det varma mackor (en klassiker) och imorgon blir det pannkakor sedan är Martin hemma om kvällarna igen....

Köpte hem glögg till ikväll och tänkte överraska Martin med det - jag vet att det är lite tidigt men vad gör väl det? Såg att de även fått in pepparkaksdeg.... man kanske skulle baka lite med barnen någon eftermiddag?



Nu ska jag följa Ellen till fotbollsträningen...

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0