Grattis!

Idag är det Alfreds 1-års dag!
Skickar massor av pussar och kramar genom cyberrymden till dig! :-)
Vi ses ju på lördag och kan leka och busa då! Se nu till att mamma och pappa skämmer bort dig ordentligt idag... ;-)



Det finns en annan födelsedagsgris (hund) också - nämligen Basti! Han fyller 2 år idag och han har redan hunnit få massor av pussar...:-)
Honom får vi fortsätta fira i kväll.



Skickar också massor av grattiskramar till alla Bastis kullsyskon (M-kullen)!

Ha en underbar dag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Josefine

GRATTIS Basti (Och Alfred)!

Har mer och mer börjat att fundera på om Gordonsetter kanske kan vara en hund för oss? R kommer var och varannan dag och säger hur mysig och go Basti är och det är han ju verkligen!:-)Nu blev ju inte min längtan efter hund mindre när du la in den där söta valpbilden! ;-)Nästa gång vi har blogg-kväll får du ta med Basti så att jag och R kan kela lite med honom. Kram Josefine

2008-11-19 @ 09:13:14
URL: http://jossabloggen.blogg.se/
Postat av: Chattis

GRATTIS Basti önskar Wille o Frazze. Kanske en tennisboll o present!

Matte vet var man kan köpa STOOR förpackning skumtomtar ;)

2008-11-19 @ 10:26:04
Postat av: Tanja

Grattis Basti. Jag själv ska jobba hela dgen och hinner inte köra iväg och handla till Kezo så jag får nog skicka någon annan, för present måste han ha. Ska Kezo ha så måste Douglas också ha annars blir det orättvist. Får nog fixa en tårta också. Ha en underbar dag.

Kram Tanja

2008-11-19 @ 12:07:02
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0