Grillad korv

Nej, jag är inte sjuk men jag har haft en fullspäckad dag så det har inte funnits någon tid över till att sitta vid datorn... 
Det var fika hos Sofie efter jobbet och jag var inställd på att skynda mig för att hämta barnen. På väg hem får jag ett telefonsamtal som talar om att Ellen har följt med en kompis hem och nu är det bara Erik som ska hämtas - kan slå ner på tempot en aning...
Tack för fikan, Sofie! Alltid lika trevligt att träffa mina kollegor och deras barn.

Nu ikväll har vi varit i Åhus och grillat i grillkåtan tillsammans med Josefine (min bloggkompis ;-)   ) och hennes familj. Det bestämdes väldigt spontant men det är oftast då det blir som trevligast! Att vara i grillkåtan är alltid mysigt och nu sitter man här och luktar rökt korv och ser allmänt "sunkig" ut.... men vad gör det?!




Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack för ikväll det var jättemysigt!Det gör vi gärna om igen! :-)

2008-11-14 @ 22:27:11
URL: http://jossabloggen.blogg.se/
Postat av: Pilla

Tack själv! Vi hade två mycket trötta men nöjda barn med oss hem. De slocknade innan vi kommit ut ur Åhus...

2008-11-14 @ 22:29:53
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0