Jag kasar ner glasögonen...

Att jag aldrig lär mig!!!? Varenda gång jag har hyrt en film som har vunnit Oscar så har jag/vi blivit besvikna - så även denna gång!
Man ska inte gå efter hur många getingar eller stjärnor en film har blivit bedömd till. Många gånger är det de filmerna som har fått bra kritik av filmkritikerna som jag inte gillar - hur går det ihop?!
Han som fick en Oscar här gjorde i stort sett ingenting mer än att åka runt och skjuta alla hej vilt... Han hade inte många repliker..... alla var i samma tonläge dessutom.... blä!!!

Dessutom gillar jag inte filmer där man inte vet om det ska hoppa fram någon bakom en dörr eller från en garderob eller liknande och denna filmen var lite åt det hållet. Då blir det till att gömma sig bakom kudden eller som idag - kasa ner glasögonen lite så att allt jag ser blir suddigt :-) Jättebra grej när man har så dålig syn som jag!

Martin gav upp efter 2/3 av filmen och ställde sig demonstrativt ute i köket och fortsatte att baka...
Jag och Per satt i alla fall kvar - godiset var ju inte slut ännu ;-) *ler*

Fredag imorgon - härligt! Då blir det fika hos Sofie... :-)

Kommentarer
Postat av: Tina

Hälsa Sofie och kom ihåg att ge henne 20kr från mig.

Tina

2008-11-14 @ 09:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0