Kort lägesrapport

När jag kom till dagis mötte jag min lille kille med en bit vit bomull uppstoppad i näsan... ja, dags för näsblods-period igen... *suck* 
Vi har iofs fått en remiss till sjukhuset och ska dit nästa vecka men jag vet inte om det är för behandling då eller bara samtal. När jag frågade fick jag inget riktigt svar - tror inte att de själva visste om jag ska vara ärlig!
Lite svårt att veta vad man ska förbereda Erik inför... kanske bäst att förbereda honom inför att de ska etsa så att det inte kommer som en chock för honom.

Att det blir jag som ska följa med honom är det inget snack om - dels vill jag det själv men också för att Martin inte riktigt gillar sjukhus och allt som har med det att göra...  

Ellen har en kompis med sig hem och de har redan stängt in sig på rummet och dem lär man väl inte se förrän vid 17-tiden då kompisen ska hem igen...

Ja, detta var en kort lägesrapport..... kommer mer snart!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0